Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні з 26 по 30 вересня 2022р.

08:57, 26-09-2022

Оголошення!

Шановні студенти 2, 3 та 4 курсів! У Державному університеті телекомунікацій проводиться анкетування здобувачів вищої освіти щодо якості організації навчального процесу.

Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні з 26 по 30 вересня  2022р.

Для цього Вам  потрібно  перейти за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdV70SEQu-AELF8mA4VPm1Kg-yfxceE02cYR2zcTsnXP6d9Q/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

Анкетування проводиться анонімно. Сподіваємося на Ваші чесні відповіді. Вони  будуть використані для удосконалення системи якості освіти в університеті.

Заздалегідь Вам вдячні за співпрацю.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 3 691
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00